״שוקו ולחמניה״

רעיונות לארוחת בוקר כייפית עם הילדים בשבת בבוקר

כולנו שמענו שארוחת הבוקר נחשבת לחשובה ביותר. אבל לא בטוח שכולנו מבינים את הסיבות ואת המשמעויות. אחת הסיבות העיקריות שארוחת הבוקר היא חשובה, נובעות מההשלכות שיש לתזונה נכונה ובפרט בתחילת היום על דפוסי ההתנהגות הבריאותיים שלנו במהלך היום כולו.

מתברר שלארוחת הבוקר ישנה השפעה על השעון הביולוגי שלנו, שמשפיע על המאזן ההורמונלי וחילוף החומרים ועל היכולת שלנו לרדת במשקל.

נשמע מסובך? למעשה זה מאד פשוט: יש מזונות שאם משלבים אותם בארוחת הבוקר הם עשויים למתן את הרעב שבין ארוחת הבוקר לארוחת הצהריים ולסייע לנו להגיע פחות רעבים לארוחת הצהריים, למשל. איך? הסוד הוא פשוט להכין אותם באופן קצת שונה כדי להאט את ספיגתם.

אז כדי לנהל אורח חיים עם תזונה מיטיבה, שתשמור אותנו שבעים לאורך זמן, ניתן להיעזר בעקרונות גישה זו , לנהל שגרת ארוחות, להקפיד על שינה מספקת ופעילות גופנית וכל זאת בהתאם לשעון הביולוגי שלנו.

לכתבות נוספות